مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 آبان 1401 ساعت 10:352022-11-14اجتماعي

آغاز طرح توسعه دانش و آموزش در اتوبوسرانی پایتخت


مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گفت: به منظور ارتقای سطح علمی و تخصصی کارکنان اتوبوسرانی تهران دوره های آموزشی ضمن خدمت در قالب طرحی با عنوان توسعه دانش و آموزش صورت می پذیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، بهرام نکاحی مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با اشاره به نقش مؤثر آموزش در رشد و اعتلای کارکنان، گفت: آموزش تأثیر به سزایی بر تغییر رفتار و سطح مهارتی کارکنان در محیط کار خواهد داشت که در نتیجه با عث ارتقا سطح کیفی خدمات نیز خواهد شد که در شرکت واحد با اجرای طرحی با عنوان توسعه دانش و آموزش کارکنان اتوبوسرانی این امر محقق می شود.

وی با بیان اینکه یکی از موضوعات مهم در بهبود کیفیت شهری و زندگی در کلان شهرها، تسهیل در امر آمد و شد و تردد شهروندان است و این مستلزم اجرای طرح های آموزشی و پرورشی از سطوح پایه و مدارس است، افزود: با همکاری آموزش و پرورش و پلیس راهور دوره های آموزشی مختلفی برای خانواده کارکنان و شهروندان با رویکرد ارتقای سطح فرهنگی درحوزه حمل ونقل و ترافیک برنامه ریزی شده است.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران خاطر نشان کرد: موضوعات اتوبوسرانی فنی و تخصصی است که آموزش های ضمن خدمت زمینه ساز خدمات رسانی بهتر در شرکت واحد خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز طرح توسعه دانش و آموزش در اتوبوسرانی پایتخت

آغاز طرح توسعه دانش و آموزش در اتوبوسرانی پایتخت