مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 آبان 1401 ساعت 10:252022-11-14اجتماعي

دانشگاه های استان بوشهر به یک شهر بیدار مهارت آموزی تبدیل شوند


مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان بوشهر گفت: دانشگاه های استان بوشهر به یک شهر بیدار مهارت آموزی تبدیل شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عبدالمجید دراهکی صبح دوشنبه در نشست با رییس دانشگاه فنی و حرفه ای استان بوشهر، اظهار داشت: مهار تفکر مدرک گرایی و مهارت آموزی حلقه گمشده و مقدمه ایجاد کسب و کار و مبارزه با بیکاری است و تحقق این مهم نیازمند هم افزایی دستگاه های اجرایی با یکدیگر و ترویج فرهنگ مهارت آموزی است.

وی با اشاره به مهارت آموزی 450 دانشجو در نیمه نخست سال جاری در دانشگاه های استان بوشهر، افزود: جریان سازی در حوزه مهارت آموزی با اجماع شرکای اجتماعی مانند دانشگاه فنی و حرفه ای می تواند به ارتقای وزن اجتماعی مهارت در جامعه منجر شود.

دراهکی با بیان اینکه دانشگاه ها باید به یک شهر بیدار مهارت آموزی تبدیل شوند، اضافه کرد: با ایجاد مراکز مشاوره و هدایت شغلی و راه اندازی این مراکز در دانشگاه های استان، زمینه هدایت شغلی فارغ التحصیلان بر موضع مهارت فراهم شده است.

برگزاری 33 حرفه برای دانشجویان مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای بوشهر با اشاره به برگزاری 33 حرفه مختلف برای مهارت آموزی دانشجویان در دانشگاه های استان، گفت: با برنامه ریزی صورت گرفته در سال جاری بیش از 50 حرفه مهارتی برای مهارت آموزی دانشجویان ارائه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه های استان بوشهر به یک شهر بیدار مهارت آموزی تبدیل شوند

دانشگاه های استان بوشهر به یک شهر بیدار مهارت آموزی تبدیل شوند