مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 آبان 1401 ساعت 10:002022-11-14ورزشي

دعوت از ورزشکاران کبدی خراسان جنوبی به تیم ملی


خراسان جنوبی دارای استعدادها و پتانسیل های زیادی در حوزه ورزش است که با حمایت متولیان شکوفا می شود و در این راستا ورزشکاران استان به تیم ملی دعوت می شوند.

- عباس خواجه اورسجی در گفت و گو با خبرنگار مهر بیان داشت: فدراسیون کبدی کشور بر اساس هشت استراتژی برنامه ریزی های لازم را انجام داده است.

وی با اشاره به اینکه مسابقات قهرمانی جوانان کشور را در دو بخش آقایان و بانوان برگزار کرده ایم، افزود: از میان ورزشکاران شرکت کننده در این رقابت ها تعدادی را برای حضور در اردوهای تیم ملی انتخاب کرده ایم.

اورسجی از برگزاری اردوهای تیم های ملی جوانان در دو بخش آقایان و بانوان و اردوی تیم ملی بزرگسالان از اول آذر ماه برای حضور در بازی های آسیایی هانگژو خبر داد و گفت: تیم های ملی برای حضور قدرتمند در این رقابت ها آمادگی های لازم را کسب خواهند کرد.

رییس فدراسیون کبدی کشور با بیان اینکه مسابقات لیگ دسته یک کبدی برگزار شده است، ادامه داد: با برگزاری مسابقات قهرمانی جوانان جهان به میزبانی ایران در اجلاس جهانی که به صورت وبینار 22 مهر ماه برگزار شد، موافقت شده است.

اورسجی با اشاره به اینکه کبدی ایران در جهان همواره حرفی برای گفتن دارد، گفت: ورزشکاران ما در رقابت های قهرمانی جهان برای حفظ جایگاه خود و کسب مقام و مدال طلا تلاش خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت از ورزشکاران کبدی خراسان جنوبی به تیم ملی

دعوت از ورزشکاران کبدی خراسان جنوبی به تیم ملی