مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 آبان 1401 ساعت 09:202022-11-14ورزشي

همچنان منتظر کشتی گیران روس هستیم/ فقط به جام قهرمانی می اندیشیم


مسئولان تیم کشتی انبوه سازان هوتن سعی دارند تیمشان را هر چه بهتر برای حضور در نیمه نهایی لیگ برتر تجهیز کرده و زمینه جذب کشتی گیران روسی خود را فراهم آوردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگفت: از ابتدای این مسابقات عزم خود را جزم کردیم تا برای قهرمانی گام برداریم و به چیزی جز این هدف بزرگ فکر نکنیم.

برنامه های مدون و متعددی از آغاز پیکارها اجرایی شد که یکی از همین برنامه ها، جذب دو آزادکار نامدار روسی برای حضور در مراحل نهایی لیگ برتراست.

وی به پیروزی هفته گذشته تیمش برابر نماینده تاکستان اشاره کرد و گفت: خوشبختانه تیم ما روز به روز از شرایط بهتری برخوردار می شود و پیروزی های متوالی ما توانسته تا حد زیادی عطش بچه ها برای رسیدن به فینال را بیشتر کند.

هم اکنون نیز مهیای حضور در نیمه نهایی می شویم و امیدوارم همه چیز طبق برنامه پیش برود و بتوانیم به همین شکل به فینال لیگ برتر راه یابیم.

قاسمی در خصوص جذب دو آزادکار عنوان دار روس نیز گفت: جذب دو آزادکار سرشناس روسی در دستور کار قرار دارد و فعلاً منتظر انجام اقدامات لازم برای ورود آنها به ایران هستیم.

بدین ترتیب ما به زودی کودیف و جمال اف را در اوزان 65 و 74 کیلوگرم را در اختیار خواهیم داشت تا از این نفرات در مرحله نیمه نهایی استفاده کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همچنان منتظر کشتی گیران روس هستیم/ فقط به جام قهرمانی می اندیشیم

همچنان منتظر کشتی گیران روس هستیم/ فقط به جام قهرمانی می اندیشیم