مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 آبان 1401 ساعت 09:202022-11-14اجتماعي

اجرای دیواره نگاری های جدید برای هویت سازی شهری


شهردار منطقه 8 شهرداری تهران از اجرای 3هزار و 200 متر مربع دیواره نگاری در 5 ماه اخیر خبر داد و خلق و شکل گیری آثار هنری و ماندگار را در هویت سازی شهری و ارتقا سواد بصری مؤثر دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، فاطمه تنهایی دیوارنگاری ها را در کنار المان ها و مبلمان شهری به عنوان نمادهای مفهومی، سبب زیباسازی فضاهای شهری دانست و گفت: در طول پنج ماه اخیر بیش از سه هزار و 200 متر مربع نقاشی دیواری و طرح های موضوعی با مضامین شهدای گران قدر، مذهبی، شهری و دانش آموزی در محدوده منطقه هشت اجرا شده است.

شهردار منطقه 8 تهران خاطرنشان کرد: یکی از طرح هایی که با مضامین مذهبی و اسلامی و به طول 1700 متر مربع در مردادماه سال جاری بر دیواره بزرگراه امام علی (ع) به پایان رسید، طرح نقاشی خیبر بود.

این طرح فاخر که به دلیل نام گذاری بزرگراه امام علی (ع) بر روی جداره شهری نقاشی شده؛ روایتی از داستان جنگ خیبر امیر مؤمنان (ع) را به تصویر کشیده است .

وی با اشاره به اقدامات و پیگیری های اداره زیباسازی شهرداری منطقه 8 در راستای زیباسازی بصری جداره های شهری و تلطیف فضای بوستان ها گفت: در طول پنج ماه اخیر علاوه بر نقاشی های موضوعی نمای بیرونی مدرسه خوشنویسان، جداره شهری خیابان جانبازان غربی، تقاطع سمنگان و کافو برق میدان نبوت با پیگیری های شهرداری منطقه 8 و توسط ساز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای دیواره نگاری های جدید برای هویت سازی شهری

اجرای دیواره نگاری های جدید برای هویت سازی شهری