مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 آبان 1401 ساعت 09:152022-11-14اقتصادي

توفان در شهرستان گناوه 8 میلیارد تومان خسارت به بار آورد


بارندگی و طوفان چند روز گذشته خسارت زیادی به زیر ساخت های برق گناوه و روستاهای اطراف آن و همچنین بخش ریگ شهرستان وارد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، احمد محمدی زاده صبح امروز در جلسه شورای اشتغال استان بوشهر یکی از ظرفیت های مهم ساحلی استان را پرورش آبزیان دانست و اظهار داشت: تا کنون فرصت های مهمی در عرصه پرورش ماهی و میگو فراهم شده است و سرمایه گذاری در این حوزه باید افزایش یابد.

استاندار بوشهر با اشاره به تولید 28 هزار تن میگوی پرورشی در سال گذشته از افزایش بیش از 30 درصدی تولید این محصول در سال جاری خبر داد و افزود: در حالی که تولید میگو از استخر های پرورشی هنوز به پایان نرسیده است، تا کنون 38 هزار تن میگو از مزارع برداشته شده است.

وی بر توجه به فناوری نوین در پرورش میگو تاکید کرد و گفت: با استفاده از روش های نوین و پیشرفته تولید میگو در هر هکتار نسبت به روش سنتی افزایش چند برابری خواهد داشت.

به گفته وی ظرفیت مهمی در شهرک شیلات رود شور گناوه برای توسعه پرورش میگو به روش نوین و متراکم فراهم است که با توسعه زیرساخت ها در این شهرک، ظرفیت تولید میگو افزایش می یابد.

محمدی زاده از برنامه ریزی برای تولید 100 هزار تن میگوی پرورشی در استان خبر داد و اعلام داشت: این افزایش تولید با استفاده از روش های پیشرفته و نوین در تولید میگو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توفان در شهرستان گناوه 8 میلیارد تومان خسارت به بار آورد

توفان در شهرستان گناوه 8 میلیارد تومان خسارت به بار آورد