مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 آبان 1401 ساعت 09:152022-11-14سياسي

رفع مشکلات واحدهای تولیدی در کلینیک کسب و کار چهارمحال و بختیاری


سرپرست شرکت شهرک های صنعتی چهارمحال و بختیاری از انتخاب اعضای هیات امنای کلینیک کسب و کار استان خبر داد و گفت: هدف از ایجاد این کلینیک ها، حضور فعال مشاوران در واحدهای تولیدی و کمک به عارضه یابی و رفع مشکلات آنان است.

- حمید غفاری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، از برگزاری انتخابات اعضای هیات امنای کلینیک کسب و کار چهارمحال و بختیاری با مشارکت فعال مشاوران این کلینیک خبر داد و گفت: اعضای هیات امنای این کلینیک برای دو سال آتی انتخاب شدند.

سرپرست شرکت شهرک های صنعتی چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: هدف از ایجاد کلینیک های کسب و کار، حضور فعال مشاوران در واحدهای تولیدی و کمک به عارضه یابی و رفع مشکلات آنان است که خوشبختانه امروز شاهد برگزاری دومین انتخابات اعضای هیات امنای کلینیک کسب و کار در استان چهارمحال و بختیاری بودیم.

وی ادامه داد: مطابق ساختار اجرایی پیش بینی شده، پس از فراخوان انتخاب مشاوران کلینیک، اعضای آن پس از ارائه مدارک و مستندات لازم انتخاب شده و از میان این مشاوران منتخب، اعضای هیأت امنای آن با رای گیری مشاوران انتخاب می شوند.

سرپرست شرکت شهرک های صنعتی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه اعضای کلینیک کسب و کار مجموعه ای از مشاوران و کارشناسان خبره استان هستند، خاطرنشان کرد: نقش این کلینیک ها در ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع مشکلات واحدهای تولیدی در کلینیک کسب و کار چهارمحال و بختیاری

رفع مشکلات واحدهای تولیدی در کلینیک کسب و کار چهارمحال و بختیاری