مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 آبان 1401 ساعت 09:102022-11-14سياسي

تقاطعی در شیراز به نام شهدای حرم نامگذاری می شود


با رای اکثریت اعضای شورای اسلامی سهر شیراز، طرح جامع مدیریت آبهای سطحی شهر شیراز و نام گذاری تقاطعی درشیراز به نام شهدای حرم شاهچراغ (ع) به تصویب رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، در هشتاد و نهمین جلسه شورای اسلامی شهر شیراز طرح کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری، در خصوص الزام شهرداری به ارائه طرح جامع مدیریت آبهای سطحی شهر شیراز با حضور 11 نفر اعضای این شورا بررسی شد و به تصویب رسید.

براساس ماده واحده این مصوبه، شهرداری شیراز مکلف است با همکاری مرکز پژوهش های شورا، حداکثر ظرف مدت سه ماه از تاریخ ابلاغ این مصوبه و با رعایت مواردی نسبت به ارائه طرح جامع مدیریت آب های سطحی شهر شیراز، اقدام و نتیجه را طی لایحه ای به شورا ارائه کند.

بر این اساس مطالعات اجرایی پروژه های مربوط به طرح جامع مدیریت آبهای سـطحی باید به گونه ای انجام پذیرد که با رعایت ملاحظات مهندسی امکان نفـوذ آبهای سطحی در طول مسیر جهت تغذیه سفره های زیرزمینی وجود داشته باشد.

  مطالعات این طرح باید به گونه ای انجام شود که به صورت تدریجی منجر به حذف جوی های خیابان های فرعی و اصلی شود.

  همچنین در تهیه این طرح باید مصوبات گذشته شورا مبنی بر بهره برداری از آبهای سطحی جهت آبیاری فضای سبز شهری و باغات نیز لحاظ شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقاطعی در شیراز به نام شهدای حرم نامگذاری می شود

تقاطعی در شیراز به نام شهدای حرم نامگذاری می شود