مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 آبان 1401 ساعت 09:002022-11-14اقتصادي

پرداخت مطالبات 1400 کارگران سد شفارود/ افتتاح کنارگذر رضوانشهر تا پایان سال


فرماندار رضوانشهر، فرماندار شهرستان رضوانشهر در گفت وگوی ویژه خبری، از پرداخت مطالبات سال 1400 کارگران سد شفارود و معرفی پیمانکار جدید خبر داد و خاطرنشان کرد: - ایسنا/گیلان فرماندار رضوانشهر، فرماندار شهرستان رضوانشهر در گفت وگوی ویژه خبری، از پرداخت مطالبات سال 1400 کارگران سد شفارود و معرفی پیمانکار جدید خبر داد و خاطرنشان کرد: عیدی و پاداش و حقوق سال جاری نیز تا دو ماه آینده به صورت هفتگی پرداخت خواهد شد.

سید نادر صفوی، سد شفارود را یکی از مهمترین پروژه های استان گیلان در شهرستان رضوانشهر دانست و اظهار کرد: این سد که با هدف تامین آب مورد نیاز کشاورزی، صنعتی، زیست محیطی، شرب و انرژی برق آبی در حال احداث است، پیشرفت 40 درصدی دارد.

وی با اشاره به پیگیری مطالبات کارگری سد شفارود و همکاری استاندار و رییس کل دادگستری استان، افزود: در کنار پیشرفت عملیات اجرایی، جلسات متعددی در شورای تامین و کمیسیون کارگری شهرستان تشکیل دادیم و لذا شرکت آب نیرو نسبت به خلع ید پیمانکار درخواست داد و رای بدوی صادر شد.

فرماندار شهرستان رضوانشهر در گفت وگوی ویژه خبری، از پرداخت مطالبات سال 1400 کارگران سد شفارود و معرفی پیمانکار جدید خبر داد و خاطرنشان کرد: عیدی و پاداش و حقوق سال جاری نیز تا دو ماه آینده به صورت هفتگی پرداخت خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت مطالبات 1400 کارگران سد شفارود/ افتتاح کنارگذر رضوانشهر تا پایان سال

پرداخت مطالبات 1400 کارگران سد شفارود/ افتتاح کنارگذر رضوانشهر تا پایان سال