مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 آبان 1401 ساعت 08:552022-11-14سياسي

استان اردبیل در اهدای عضو از میانگین کشوری بالاتر است/ضرورت ترویج فرهنگ اهدای عضو


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل با اشاره به اینکه استان اردبیل در اهدای عضو از میانگین کشوری بالاتر است، گفت: مسئولان دستگاه های فرهنگی باید برای ترویج فرهنگ اهدای عضو تلاش کنند.

- ایسنا/اردبیل نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل با اشاره به اینکه استان اردبیل در اهدای عضو از میانگین کشوری بالاتر است، گفت: مسئولان دستگاه های فرهنگی باید برای ترویج فرهنگ اهدای عضو تلاش کنند.

آیت الله سیدحسن عاملی شامگاه 22 آبان در آیین تکریم و تجلیل از خانواده جانباز سرافراز اسلام هاشم قربانی که اعضای بدن او برای هشت نفر اهدا شده است ، اظهار کرد: نباید تردیدی در حسن اهدای عضو و بلکه ضرورت آن داشته باشیم.

وی با قدردانی از مسئولان و دست اندرکارانی که در جهت ترویج فرهنگ حسنه اهدای عضو تلاش می کنند، خاطرنشان کرد: خانواده هایی که تصمیم به اهدای عضو می کنند در نگاه خداوند متعال جایگاه خاص دارند و فرد اهدا کننده نیز از این که اعضایش باعث شده خانواده هایی که شاید با درگذشت عزیزانشان متلاشی می شدند حفظ شوند روسفید به محضر خداوند رسیده است.

وی بابیان اینکه احیای انسان ها در محضر خداوند امری بسیار مهم است، اضافه کرد: حضور در بین خانواده هایی که اقدام به اهدای اعضای کرده اند یک توفیق و یک حرکت فرهنگی ارزشمند به شمار می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استان اردبیل در اهدای عضو از میانگین کشوری بالاتر است/ضرورت ترویج فرهنگ اهدای عضو

استان اردبیل در اهدای عضو از میانگین کشوری بالاتر است/ضرورت ترویج فرهنگ اهدای عضو