مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 آبان 1401 ساعت 08:552022-11-14سياسي

اقدامات سپاه در زلزله سرپل ذهاب قابل تقدیر است


اقدامات سپاه در زلزله سرپل ذهاب قابل تقدیر است.

- مجتبی کاکایی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: حضور بسیج و گروهای جهادی و سپاه های استانی در مناطق زلزله زده و ارائه خدمات به مردم زلزله زده در یاد مردم این دیار ماندگار و در ذهن آنها نقش بسته است.

وی افزود: سپاه پاسداران با تشکیل قرارگاه شهید جعفری و دعوت از 31 سپاه استانی کشور در بحث اسکان موقت و ساخت کانکس در مناطق زلزله زده خدمات شایانی به زلزله زدگان انجام داد.

فرمانده سپاه ناحیه سرپل ذهاب تصریح کرد: بیش از هفت سپاه استانی در لبیک به ندای رهبر انقلاب و با دستور فرمانده کل سپاه برای کمک به زلزله زدگان راهی سرپل ذهاب شدند و در تقسیمات صورت گرفته توسط استاندار کرمانشاه مناطق روستایی شهرستان که بیش از پنج دهستان بزرگ بود را تحویل گرفتند.

کاکایی بیان کرد: نیروی بسیج نیز همگام با دیگر نیروهای امدادی و ارتشیان با تمام توان و امکانات در خدمت زلزله زدگان منطقه بودند و صحنه های زیبایی از ایثار و کمک و همدلی را خلق کردند.

وی عنوان کرد: همیاری مردم و مسئولان در خدمت رسانی به زلزله زدگان در نوع خود بی نظیر بود و می توان زلزله سرپل ذهاب را به عنوان نقطه عطفی در ایجاد وحدت و همدلی ملی در خدمت رسانی به زلزله زدگان به حساب آورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدامات سپاه در زلزله سرپل ذهاب قابل تقدیر است

اقدامات سپاه در زلزله سرپل ذهاب قابل تقدیر است