مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 آبان 1401 ساعت 08:402022-11-14اقتصادي

تولیدکنندگان یونولیت مواد اولیه ندارند/ بیکاری 250 نفر در کرمانشاه


عضو هیات مدیره انجمن تولیدکنندگان یونولیت (فوم های پلی استایرن انبساطی) کرمانشاه از کمبود مواد اولیه مورد نیاز این واحدها خبر داد که فعلا باعث بیکاری 250 نفر در کرمانشاه شده است.

- تولیدکنندگان "یونولیت" مواد اولیه ندارند/ بیکاری 250 نفر در کرمانشاه ایسنا/کرمانشاه عضو هیات مدیره انجمن تولیدکنندگان یونولیت (فوم های پلی استایرن انبساطی) کرمانشاه از کمبود مواد اولیه مورد نیاز این واحدها خبر داد که فعلا باعث بیکاری 250 نفر در کرمانشاه شده است.

بابک پناهی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به چالش های متعددی که تولیدکنندگان فوم های پلی استایرن انبساطی(معروف به یونولیت) با آن مواجه هستند، گفت: مهمترین مشکل کنونی نبود مواد اولیه است که از اواخر شهریور ماه با آن مواجه شدیم و نزدیک به دو ماه است ادامه دارد.

وی ادامه داد: نبود مواد اولیه باعث شده حدود 300 واحد در کل کشور و 17 واحد در استان کرمانشاه تعطیل شوند که این امر باعث بیکاری 250 نفر که به صورت مستقیم در واحدهای تولید یونولویت کرمانشاه فعالیت داشتند، شده است.

عضو هیات مدیره انجمن تولیدکنندگان یونولیت کرمانشاه درباره دلیل کمبود مواد اولیه مورد نیاز واحدها خاطرنشان کرد: مواد اولیه ما از پتروشیمی هایی تامین می شود که خود آنها هم به یک ماده اولیه دیگر نیاز دارند که متاسفانه پتروشیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولیدکنندگان یونولیت مواد اولیه ندارند/ بیکاری 250 نفر در کرمانشاه

تولیدکنندگان یونولیت مواد اولیه ندارند/ بیکاری 250 نفر در کرمانشاه