مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 آبان 1401 ساعت 08:152022-11-14سياسي

نهادینه­ سازی تقسیم­ کار ملی منطقه­ ای ابتکار سند الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت


مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت نوشت: پیشرفت کشور از منظر آمایشی با موانع و چالش­هایی روبرو است که از مهمترین آنها می­توان به مشخص نبودن مأموریت و نقش هر کدام از مناطق، - سلسله گزارش های تبیین تدبیرهای الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت نهادینه­ سازی تقسیم­ کار ملی منطقه­ ای ابتکار سند الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت نوشت: پیشرفت کشور از منظر آمایشی با موانع و چالش­هایی روبرو است که از مهمترین آنها می­توان به مشخص نبودن مأموریت و نقش هر کدام از مناطق، استان ها و شهرستان ها در فرایند پیشرفت اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور اشاره داشت.

به دلیل عدم تعریف نقش حسب جو و موج روانی ایجادی، همه استان ها به دنبال کارخانه فولاد، پتروشیمی، گردشگری، دانشگاه در همه رشته ها و همه جا و .

می روند و نتیجه اتلاف منابع ملی و سرمایه های کشور مشکلات زیست محیطی و دامن زدن به عدم تعادل هاست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازدفتر ارتباطات مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت، تعریف نشدن و سامان نداشتن تعاملات توسعه ای بین مناطق کشور از دیگر مسائلی است که در این راستا قابل تحلیل است.

با این توضیح، علی رغم اینکه در واقعیت، مناطق هر کدام بافت و ماهیت اقتصادی اجتماعی مخصوص به خود و ویژه ای دارند، به گونه ای که منطقه شمال با منطقه کویری مرکز کشور و با منطق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهادینه­ سازی تقسیم­ کار ملی منطقه­ ای ابتکار سند الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت

نهادینه­ سازی تقسیم­ کار ملی منطقه­ ای ابتکار سند الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت