مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 آبان 1401 ساعت 07:552022-11-14سياسي

پژوهشکده گیاهان دارویی در الیگودرز احداث می شود


نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به مصوبه سفر رییس جمهوری مبنی بر راه اندازی پژوهشکده گیاهان دارویی در الیگودرز به دنبال فراهم کردن بسترهای مورد نیاز برای تحقق این موضوع هستیم.

- محمد خدا بخشی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس با اشاره به اینکه احداث پژوهشکده گیاهان دارویی در با اشاره به اینکه 120 میلیارد دلار حاصل تجارت گیاهان دارویی در دنیا است، عنوان کرد: اما متاسفانه سهم کشور از اقتصاد گیاهان دارویی با وجود ظرفیت گیاهان دارویی ناچیز است.

خدا بخشی بیان کرد: با توجه به ارتفاع شهرستان الیگودرز از سطح دریا همچنین تنوع گیاهان دارویی اقتصاد گیاهان دارویی حایز اهمیت است.

وی با بیان اینکه تشکیل گروه پژوهشی در زمینه اقتصاد گیاهان دارویی به منظور راهنمایی سرمایه گذارانی که در حوزه گیاهان دارویی طرح هایی دارند مهم است، عنوان کرد: در واقع اهمیت این گروه پژوهشی برای بررسی طرح هایی که توجیه فنی و اقتصادی دارند مهم است.

 نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به اینکه چند سال پیش هم الیگودرز به عنوان پایلوت در حوزه گیاهان دارویی معرفی شد، وجود یک زنجیره کامل شامل راه اندازی پژوهشکده، کارخانه فرآوری گیاهان دارویی، داروسازی و ایجاد شهرک کشاورزی گیاهان دارویی ضروری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پژوهشکده گیاهان دارویی در الیگودرز احداث می شود

پژوهشکده گیاهان دارویی در الیگودرز احداث می شود