مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 آبان 1401 ساعت 07:452022-11-14حوادث

دستگیری عاملان پرتاب کوکتل مولوتف به یک مسجد در اصفهان


مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری 2 نفر که اقدام به پرتاب کوکتل مولوتف به داخل محوطه مسجدی در شهر اصفهان کرده بودند، - خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان، با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: 2 آشوبگر در اغتشاشات اخیر اقدام به پرتاب کوکتل مولوتف به داخل محوطه یک مسجد و پایگاه بسیج در شهر اصفهان کرده بودند که با اقدام به موقع خادم مسجد و اهالی محل، آتش ایجاد شده مهار شد و اقدام خرابکارانه آن ها ناکام ماند.

این اطلاعیه حاکیست: پس از این اقدام بلافاصله تیمی از افسران زُبده فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان به موضوع رسیدگی و با اشرافیت بالا و رصد هوشمندانه خود، مخفیگاه این افراد را شناسایی و در یک عملیات منسجم و ضربتی، آن ها را دستگیر کردند.

مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی اصفهان افزود: در بازرسی از مخفیگاه متهمان، ده ها قبضه سلاح سرد، کوکتل مولوتف و مواد منفجره کشف شد.

در این اطلاعیه افزوده شده است: بررسی های صورت گرفته نشان داد که این افراد قصد استفاده از ابزار مکشوفه در ایجاد اغتشاش و برهم زدن امنیت شهر را داشتند که با اقدام به موقع مأموران پلیس، در انجام اقدامات بعدی خود ناکام شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری عاملان پرتاب کوکتل مولوتف به یک مسجد در اصفهان

دستگیری عاملان پرتاب کوکتل مولوتف به یک مسجد در اصفهان