مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 آبان 1401 ساعت 07:352022-11-14فرهنگي

پیشنهادهایی برای طرفداران «هری پاتر»


مکان های مختلفی در سراسر جهان وجود دارد که پذیرای طرفداران «هری پاتر» هستند و می توانند تجربه حضور در صحنه های مختلف مجموعه فیلم ها و داستان های دنیای جادویی آن را فراهم کنند.

- مکان های مختلفی در سراسر جهان وجود دارد که پذیرای طرفداران هری پاتر هستند و می توانند تجربه حضور در صحنه های مختلف مجموعه فیلم ها و داستان های دنیای جادویی آن را فراهم کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از نشنال، پارک موضوعی جهانِ برادران وارنر ابوظبی در امارات بزودی بخشی از فضای خود را به پارک موضوعی سرزمین هری پاتر اختصاص خواهد داد.

به این بهانه نگاهی داریم به مکان هایی که برای بازدید علاقه مندان به مجموعه داستان های هری پاتر در نقاط مختلف جهان ساخته شده اند.

جهان جادویی هری پاتر ، ایالات متحده آمریکا مشهورترین این مکان قطعا جهان جادویی هری پاتر است که در تمام شعبه های پارک های موضوعی یونیورسال استودیوز وجود دارد.

اما فلوریدا ، خانه مشهورترین جهانِ جادویی هری پاتر است، که بازدیدکنندگان آن می توانند وارد بانک گرینگوتز شوند و سوار شدن در قطاری که راه آهن پیج در پیچ را طی می کند، تجربه کنند.

علاقه مندان همچنین می توانند وارد خیابان دیاگون شوند و از فروشگاه الیواندرز چوب دستی خریداری کنند یا در رستوران لیکی کالدرون غذا بخورند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهادهایی برای طرفداران «هری پاتر»

پیشنهادهایی برای طرفداران «هری پاتر»