مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 آبان 1401 ساعت 07:352022-11-14سياسي

نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری ایلام برگزار می شود


درنشست کارگروه آموزش، پژوهش، فناوری و نوآوری استان ایلام، برگزاری نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی استان در روزهای 13، 14 و 15 آذر به تصویب اعضای کارگروه رسید.

- ایسنا/ایلام درنشست کارگروه آموزش، پژوهش، فناوری و نوآوری استان ایلام، برگزاری نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی استان در روزهای 13، 14 و 15 آذر به تصویب اعضای کارگروه رسید.

دکتر طاهر علی محمدی ، رییس دانشگاه ایلام، در کارگروه آموزش، پژوهش، فناوری و نوآوری استان که عصر امروز، 22 آبان ماه در سالن جلسات شهید رجایی استانداری ایلام برگزار شد، اظهار کرد: نامگذاری امسال به نام سال تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین توسط مقام معظم رهبری اهمیت هفته پژوهش و برنامه های آن را افزون تر کرده است.

وی با بیان اینکه در آموزه های اسلامی بر علم نافع تأکید شده است، تصریح کرد: نافع بودن در دنیای امروز یعنی فناوری و تبدیل آن به ثروت که باید این امر مهم، سرلوحه فعالیت های دانشگاه ها قرار گیرد.

رییس دانشگاه ایلام با تأکید بر اینکه فناوری نتیجه پژوهش است، بیان کرد: باید کارگاه ها و نمایشگاه های ویژه ای در این هفته برگزار شود و شاهد ارائه فناوری هایی باشیم که بتوانند مشکلاتی از جامعه را حل کنند.

علی محمدی از دستگاه ها و دانشگاه های استان دعوت کرد محصولات پژوهشی خود را برای ارائه در نمایشگاه هفته پژوهش به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری ایلام برگزار می شود

نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری ایلام برگزار می شود