مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 آبان 1401 ساعت 07:352022-11-14اجتماعي

از حضور «امید» در ایران چه خبر؟


رییس اداره محیط زیست فریدونکار با اشاره به اینکه «امید» تک درنای سیبری 120 روز مهمان ایران است، گفت: وضعیت این گونه 24 ساعته از طریق دوربین های مدار بسته و پایش محیط بانان در حال انجام است.

- رییس اداره محیط زیست فریدونکار با اشاره به اینکه امید تک درنای سیبری 120 روز مهمان ایران است، گفت: وضعیت این گونه 24 ساعته از طریق دوربین های مدار بسته و پایش محیط بانان در حال انجام است.

یاسر سالار رییس اداره محیط زیست فریدونکار در گفت وگو با خبرنگار مهر درباره وضعیت امید تک درنای سیبری اظهارداشت: امسال امید دو روز زودتر از سال گذشته یعنی 5 آبان از سیبری به ایران آمد و در حال حاضر در محدوده اوجاکله تالاب فریدونکار تردد دارد و مستقر است.

وی افزود: محیط بانان در محدوده اوجاکله تالاب فریدونکار به صورت شیفتی رصد این گونه را برعهده دارند و بر اساس بررسی هایی که بر اساس تجارب گذشته انجام گرفته امید حدود 4 ماه به عبارتی 120 روز مهمان ایران است و از نیمه اسفند مهاجرت 5 هزار کیلومتری به سیبری خواهد داشت.

رییس اداره محیط زیست فریدونکار ادامه داد: امید زمستان گردی خود را در ایران خواهد داشت و تغذیه آن از بقایای کشاورزی و به عبارتی از باقی مانده شالی ها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از حضور «امید» در ایران چه خبر؟

از حضور «امید» در ایران چه خبر؟