مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 آبان 1401 ساعت 06:402022-11-14اقتصادي

صنعت ساخت و ساز اصفهان در رکود/ اجاره داری نوین در دستور کار باشد


کارشناسان و فعالان حوزه مسکن بر این باورند که صنعت ساختمان در هر دو حوزه تولید وخرید وفروش در رکود قرار دارد و راه برون رفت از این شرایط اجاره داری نوین باهمکاری دولت وبخش خصوصی است.

- در شهرداری های مختلف و همچنین مشاوران املاک در استان اصفهان بیانگر حال ناخوش بازار مسکن در استان اصفهان است، شرایطی که به اعتقاد کارشناسان ماه ها است که بر بازار مسکن چنبره زده و هنوز دولت و بخش خصوصی راهکاری مؤثر برای برون رفت از آن ارائه نداده اند.

این در حالی است که هر روز شاهد افزایش پرونده های اختلاف بین مستأجر و موجران هستیم و از سوی دیگر مراجعات شهروندان به مراکز خیریه ای مسکن افزایش یافته است به گونه ای که به گفته مهدی رقایی، قائم مقام مؤسسه خیریه امام حسین (ع) تخصصی حوزه مسکن تعداد مراجعات برای کمک هزینه رهن و اجاره نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود چهار برابر شده است.

ادامه رکود مسکن تا 6 ماه آینده از سوی دیگر نیز باید توجه داشت که کارشناسان صنعت ساختمان نیز بر این باورند که رکود در بازار مسکن تا حداقل 6 ماه آینده ادامه دارد، مهرداد رجبی در این باره به خبرنگار مهر می گوید: در حال حاضر قیمت ها در بازار مسکن به نقطه اوج خود رسیده و این امر به صورت سنتی منجر به کاهش معاملات خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنعت ساخت و ساز اصفهان در رکود/ اجاره داری نوین در دستور کار باشد

صنعت ساخت و ساز اصفهان در رکود/ اجاره داری نوین در دستور کار باشد