مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 آبان 1401 ساعت 04:002022-11-14بين الملل

نخست وزیر عراق و دبیرکل اتحادیه عرب رایزنی کردند


دفتر رسانه ای نخست وزیر عراق از گفتگوی تلفنی وی با احمد ابوالغیط دبیرکل اتحادیه عرب خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از العالم، محمد شیاع السودانی نخست وزیر عراق و احمد ابوالغیط دبیرکل اتحادیه عرب روز یکشنبه به صورت تلفنی رایزنی کردند.

بر اساس این گزارش، دفتر رسانه ای نخست وزیر عراق در بیانیه ای اعلام کرد که محمد شیاع السودانی روز یکشنبه تماس تلفنی را از احمد ابوالغیط دبیرکل اتحادیه عرب دریافت کرد.

این بیانیه می افزاید که در این گفتگوی تلفنی، تازه ترین تحولات در عرصه کشورهای عربی و نتایج اجلاس اخیر سران عرب در الجزایر مورد بحث قرار گرفت.

در این بیانیه آمده است که در گفتگوی تلفنی السودانی و ابوالغیط بر نقش تاثیرگذار و حیاتی عراق در حمایت از ثبات در منطقه تاکید گردید.

این در حالی است که منابع عراقی پیش از این اعلام کرده بودند که دفتر ریاست جمهوری عراق با توضیح درباره دیدارهای وی در نشست شرم الشیخ و نشست سران اتحادیه عرب در الجزایر، بر موضع ثابت عراق در حمایت از مسائل منطقه ای و در رأس آنها مسئله فلسطین تأکید کرد.

در بیانیه دفتر ریاست جمهوری عراق آمده است: پس از بازگشت عبداللطیف رشید از نشست سران کشورهای عربی در الجزایر و نشست شرم الشیخ در مصر، برخی طرف ها که برای عراق خیر و صلح نمی خواهند با ایجاد جنجال در پی بد جل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخست وزیر عراق و دبیرکل اتحادیه عرب رایزنی کردند

نخست وزیر عراق و دبیرکل اتحادیه عرب رایزنی کردند