مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 آبان 1401 ساعت 03:252022-11-14دانش

اصلاح آیین نامه ارتقاء هیئت علمی در گرو ماموریت گرا شدن دانشگاه ها


موضوع بازبینی آیین نامه ارتقاء اعضای هیئت علمی در دستور کار شورای عالی انقلاب فرهنگی قرار دارد؛ ولی با این وجود اصلاح و بازبینی این آیین نامه هنوز نهایی نشده است.

- دبیر ستاد راهبری نقشه جامع علمی در گفت وگو با ایسنا اعلام کرد اصلاح آیین نامه ارتقاء هیئت علمی در گرو ماموریت گرا شدن دانشگاه ها موضوع بازبینی آیین نامه ارتقاء اعضای هیئت علمی در دستور کار شورای عالی انقلاب فرهنگی قرار دارد؛ ولی با این وجود اصلاح و بازبینی این آیین نامه هنوز نهایی نشده است.

در این راستا دبیر ستاد راهبری نقشه جامع علمی کشور، اصلاح آیین نامه ارتقاء را منوط به ماموریت گرا شدن دانشگاه ها می داند و می گوید: اگر ماموریت گرا کردن دانشگاه ها انجام شود، اصلاح آیین نامه ارتقاء مشکل جدی نخواهد داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در سال های اخیر انتقادهایی از سوی کارشناسان و صاحب نظران در مورد ارزیابی های کمّی آیین نامه های ارتقاء، جذب و ارتقای اعضای هیئت عملی مطرح شده است و اصلاح این آیین نامه ها را مورد تاکید قرار داده اند.

موضوع بازبینی آیین نامه ارتقای اعضای هیئت علمی در دستور کار شورای عالی انقلاب فرهنگی قرار دارد؛ ولی با این وجود اصلاح و بازبینی این آیین نامه هنوز نهایی نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصلاح آیین نامه ارتقاء هیئت علمی در گرو ماموریت گرا شدن دانشگاه ها

اصلاح آیین نامه ارتقاء هیئت علمی در گرو ماموریت گرا شدن دانشگاه ها