مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 آبان 1401 ساعت 01:302022-11-13اقتصادي

تسلیم اظهارنامه های مالیاتی در سمنان 37 درصد افزایش یافت


سرپرست اداره کل امور مالیاتی استان سمنان گفت: ارائه اظهارنامه های مالیاتی در استان سمنان نسبت به سال گذشته 37 درصد افزایش داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، علی حسین پور، سرپرست اداره کل امور مالیاتی استان سمنان در دیدار با رییس موظف است تا با همکاری سازمان امور مالیاتی، نسبت به ساماندهی دستگاه های کارت خوان بانکی و درگاه های پرداخت الکترونیکی اقدام کرده و با ایجاد تناظر بین آنها با مجوز فعالیت و شماره اقتصادی بنگاه های اقتصادی، به هریک از پایانه های فروش، شناسه یکتا اختصاص دهد.

وی بیان کرد: بعد از انجام این کار، اتصال دستگاه های کارت خوان یا درگاه های پرداخت که تعلق آنها به مؤدی معینی توسط سازمان مالیاتی تأیید نشود، بر شبکه پرداخت بانکی کشور ممنوع است.

سرپرست اداره کل امور مالیاتی استان سمنان با اشاره به تسلیم اظهارنامه های مالیاتی در مهلت مقرر و قانونی گفت: ارائه اظهارنامه های مالیاتی در استان سمنان نسبت به سال گذشته 37 درصد افزایش داشته است.

حسین پور به اثرات پرداخت مالیات در جامعه اشاره کرد و گفت: مالیات درآمدی پایدار و جایگزینی مطمئن برای درآمدهای نفتی است.

وی با اشاره به هوشمندسازی نظام مالیاتی خاطرنشان کرد: به دنبال ساماندهی و تکمیل بانک های اطلاعاتی هستیم تا بتوانیم با وصول مالیات عادلانه، عدالت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسلیم اظهارنامه های مالیاتی در سمنان 37 درصد افزایش یافت

تسلیم اظهارنامه های مالیاتی در سمنان 37 درصد افزایش یافت