مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 آبان 1401 ساعت 22:562022-11-13سياسي

54 هزار اشتغال در زندانهای کشور ایجاد شده است


معاون توسعه مدیریت انسانی و پشتیبانی زندان های کشور گفت: در سال گذشته در کل زندان های کشور 54 هزار اشتغالزایی ثبت شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمود ضیایی فرد عصر یکشنبه در مراسم معارفه مدیر کل جدید زندان های آذربایجان غربی، اشتغال و توانمند سازی زندانیان را یکی از مهتمرین برنامه این سازمان عنوان کرد و افزود: اگر زندان ها را با اجرای برنامه های اصلاح تربیتی کنترل کنیم زندانیان غیر بزهکار هرگز مجبور نخواهند بود شب و روزشان را در چهار دیواری زندان تلف کنند.

وی با بیان اینکه در سال گذشته 54 هزار اشتغالزایی در زندان های کشور داشتیم که 34 هزار شغل مولد و کارآفرینی است، اظهار کرد: با خودکفا کردن و مهارت آموزی زندانیان نه تنها کاهش جمعیت کیفری را در زندان ها خواهیم داشت بلکه باعث تقویت بنیان خانواده زندانیان هم خواهد شد.

افزایش 26 برابری کمک به آزادی زندانیان جرایم غیر عمد رییس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: کمک به آزادی زندانیان جرایم غیر عمد طی سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 26 برابر شده است.

ناصر عتباتی با بیان اینکه طی یک سال گذشته بیش از 260 میلیارد ریال برای آزادی زندانیان مالی غیر از طریق مؤسسه های اجتماعی و خیرین جمع آوری شده است، اظهار کرد: این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته فقط 10 میلیارد ریال بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

54 هزار اشتغال در زندانهای کشور ایجاد شده است

54 هزار اشتغال در زندانهای کشور ایجاد شده است