مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 آبان 1401 ساعت 20:452022-11-13حوادث

20 نفر امسال در مازندران براثر مسمومیت با گاز جان باختند


مدیرکل پزشکی قانونی مازندران از مرگ 18 نفر براثر مسمومیت با گازمنواکسید کربن از ابتدای سال تا 20 آبان ماه خبر داد و گفت: این میزان نسبت به مدت مشابه پارسال رشد داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علی عباسی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تا 20 آبان ماه 18 نفر بر اثر مسمومیت با گاز منواکسیدکربن در کشور جان خود را از دست دادند، افزود: این رقم در مدت مشابه سال قبل هشت نفر بوده است.

وی گفت: از کل تلفات مسمومیت با گاز در این بازه زمانی 17 نفر مرد و یک نفر زن هستند، افزود: همچنین در این مدت شهرستان های ساری، نور و محمود آباد هر کدام با چهار نفر و بابلسر و چالوس هر کدام با دو نفر، نوشهر و فریدونکنار هر کدام با یک فوتی به ترتیب بیشترین آمار تلفات را داشته اند.

وی گفت: 20 روز اول آبان با 9 فوتی، فروردین و اردیبهشت ماه هر کدام با سه فوتی بیشترین، خرداد، مرداد و مهر هر کدام با یک فوتی کمترین مسمومیت با گاز منواکسیدکربن گزارش شده است.

عباسی یادآور شد: در سال قبل 27 نفر شامل 17 مرد و مابقی زن برثر اثر مسمومیت با گاز منواکسید کربن جان خود را از دست دادند.

مدیرکل پزشکی قانونی استان مازندران به استناد آمارهای موجود ضمن هشدار نسبت به افزایش تلفات مسمومیت با گاز منواکسیدکربن در نیمه دوم سال بر رعایت نکات ایمنی در نصب و به کارگیری وسایل گرمایشی در فصل پا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

20 نفر امسال در مازندران براثر مسمومیت با گاز جان باختند

20 نفر امسال در مازندران براثر مسمومیت با گاز جان باختند