مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 آبان 1401 ساعت 19:302022-11-13فرهنگي

رویدادهای فرهنگی استان بوشهر با رویکرد مخاطب محور برگزار می شوند


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: با برنامه ریزی صورت گرفته رویدادهای فرهنگی استان بوشهر با رویکرد مخاطب محور برگزار می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عبدالرحیم افروغ عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از 21 تا 27 آبان ماه برنامه های مختلفی به مناسبت هفته کتاب و کتاب خوانی در سطح استان بوشهر برگزار می شود.

وی از برگزاری 700 عنوان برنامه در سطح استان خبر داد و بیان کرد: همایش مادران کتابخوان، حافظ خوانی، نواختن زنگ کتاب، پیاده روی همگانی، برپایی نمایشگاه های متعدد هدفدار، راه اندازی کتابخانه تخصصی، تجلیل از خیران کتاب، برپایی کارگاه نویسندگی، رونمایی از کتاب از جمله این برنامه ها است.

راه اندازی 13 کتابخانه خیرساز مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر از راه اندازی 13 کتابخانه خیرساز در این هفته خبر داد و اضافه کرد: با همکاری دستگاه های اجرایی شاهد اجرای برنامه های خوبی در این هفته خواهیم بود.

وی از پرداخت 130 میلیون تومان برای چاپ و نشر 100 عنوان کتاب در استان بوشهر طی سال گذشته خبر داد و افزود: امسال برای خرید 50 عنوان کتاب برنامه ریزی شده و تلاش می شود اعتباری بیش از سال گذشته به این امر اختصاص یابد.

افروغ ضمن تاکید بر برپایی نمایشگاه کتاب در استان بوشهر به صورت هدفمند و تخصصی تصریح کرد: از برپایی نمایشگاه ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویدادهای فرهنگی استان بوشهر با رویکرد مخاطب محور برگزار می شوند

رویدادهای فرهنگی استان بوشهر با رویکرد مخاطب محور برگزار می شوند