مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 آبان 1401 ساعت 18:552022-11-13سياسي

حجت الاسلام نواب: فعالیت بانوان می تواند کنگره عظیم اربعین را باشکوه تر کند


نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت تلاش بیشتر بانوان خادم فرهنگی درکارگروه ها برای برگزاری باشکوه کنگره اربعین درسال های آینده را ضروری دانست و لزوم ظرفیت شناسی درحوزه های مختلف را یادآور شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، تقدیر از دست اندرکاران کارگروه های مختلف کمیته فرهنگی و آموزشی بانوان ستاد مرکزی اربعین امروز در سالن وحدت بعثه مقام معظم رهبری برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام سید عبدالفتاح نواب، نماینده ولی فقیه در حج و زیارت با اهدای هدایای معنوی از تلاش ها، خدمات و فعالیت های مینو اصلانی، رییس و دیگر مسئولان و دست اندرکاران کارگروه های کمیته فرهنگی و آموزشی بانوان ستاد اربعین حسینی تقدیر و تأکید کرد: اینگونه فعالیت ها می تواند زمینه بهره مندی بیشتر بانوان دو کشور ایران و عراق و سایر کشورها را که در کنگره عظیم حسینی حضور می یابند در حوزه های دینی، فرهنگی، آموزشی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی فراهم آورد.

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت تلاش بیشتر بانوان خادم فرهنگی در کارگروه ها برای برگزاری باشکوه این کنگره درسال های آینده را ضروری دانست و لزوم ظرفیت شناسی درحوزه های مختلف را یادآور شد و افزود: باید به نحوی برنامه ریزی شود که جمعیت چند میلیونی زائران که امسال بیشتر آنها از میان بانوان بودند در فاصله زمانی طو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حجت الاسلام نواب: فعالیت بانوان می تواند کنگره عظیم اربعین را باشکوه تر کند

حجت الاسلام نواب: فعالیت بانوان می تواند کنگره عظیم اربعین را باشکوه تر کند