مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 آبان 1401 ساعت 18:402022-11-13ورزشي

اعتبارات ورزشی ناچیز است/ نمی توانیم پاسخگوی درخواست های به حق مردم باشیم


مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان گفت: با وجود اینکه اداره ورزش و جوانان خوزستان با حجم عظیمی از درخواست های به حق مردم روبرو است، ولی اعتبار ها بسیار ناچیز است و جوابگوی مطالبات نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز حمید بنی تمیم، مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان  به کمبود شدید سالن های تخصصی رشته های ورزشی در خوزستان اشاره کرد و در این رابطه گفت: استان از داشتن خانه تکواندو، کاراته، والیبال، ورزش های رزمی و.

محروم است.

وی افزود: سالن قدیمی خانه بسکتبال در استادیوم تختی تنها سالنی است که می توان برای رشته های تیمی از آن استفاده کرد.

بنی تمیم عنوان کرد: برای اینکه بتوانیم توقع های به جای جامعه ورزش را برآورده کنیم، باید مسئولان خوزستان و کشور نگاه ویژه ای به ورزش و زیرساخت های آن داشته باشند.

وی به اجرای چند طرح عمده در استان اشاره کرد و افزود: روند ساخت خانه کشتی در اندیمشک مطلوب است، همچنین در ایذه نیز یک خانه کشتی داریم و قرار است با پیگیری های انجام شده عملیات ساخت سالن 4 هزار و 500 نفری در مجموعه شهید قربانی (مجموعه 16 هکتاری سابق) پس از حدود 18 سال وقفه اجرایی شود.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: با ساخت و بهره برداری از این مجموعه ورزشی، بسیاری از رشته های رزمی می توانند از آن استفاده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتبارات ورزشی ناچیز است/ نمی توانیم پاسخگوی درخواست های به حق مردم باشیم

اعتبارات ورزشی ناچیز است/ نمی توانیم پاسخگوی درخواست های به حق مردم باشیم