مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 آبان 1401 ساعت 17:452022-11-13سياسي

دشمن درصدد ایجاد جنگ شناختی در کشور است


معاون پشتیبانی و توسعه نیروی انسانی امور زندان های آذربایجان غربی گفت: تنها راه ایستادگی در برابر فتنه ، اطاعت از رهبری و ولایت فقیه است.

- حجت الاسلام محمد پوری امروز 22 آبان ماه در مراسم تودیع و معارفه مدیر کل امور زندان های آذربایجان غربی که در سالن جلسات اداره کل دادگستری برگزار شد، افزود: تنها راه ایستادگی در برابر فتنه و فتنه گران پشتیبانی و اطاعت از رهبری و ولایت فقیه است.

وی تصریح کرد: پیروی نکردن از دشمن به قدری مهم است که خداوند در قرآن به پیامبر فرموده که از منافقین اطاعت نکنید.

حجت الاسلام محمدپوری خاطر نشان کرد: دشمن در تلاش است ذهنیت ها را عوض کند و نمادهای خود را جلوه دهد و اینجا است که تمیز حق و باطل سخت است.

وی یاد آور شد: در جامعه ما امروزه دشمن در صدد است جنگ شناختی در کشور برپا کند و در اغتشاشات اخیر نیز با همه توان بر این هدف خود تلاش کرد.

معاون توسعه مدیریت انسانی و پشتیبانی سازمان زندان های آذربایجان غربی اظهار کرد: ملت ایران همه فتنه ها و جنگ شناختی را از اول انقلاب تا کنون پشت سر گذاشته و امروز چهره واقعی دشمن آشکار شده و تمیز حق از باطل سهولت یافته است.

حجت الاسلام محمد پوری یاد آور شد: دشمنان انقلاب اسلامی بدانند که ملت ایران بیش از 40 دهه است که پشتیبان انقلاب و نظام و رهبری هستند و بر مواضع خود و شناخت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن درصدد ایجاد جنگ شناختی در کشور است

دشمن درصدد ایجاد جنگ شناختی در کشور است