مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 آبان 1401 ساعت 17:272022-11-13اقتصادي

پیشرفت پل نیایش اردبیل به 80 درصد رسید


شهردار اردبیل از پیشرفت پل نیایش اردبیل به 80 درصد خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، محمود صفری بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پیشرفت طرح احداث پل نیایش اردبیل در ورودی شهر از سمت جاده منتهی به نیر و سراب به 80 درصد رسیده است.

وی افزود: عملیات حفاری و خاکبرداری مسیر زیرگذر تقاطع غیرهمسطح نیایش در کمتر از یک ماه به اتمام رسیده و پیش بینی می شود این طرح تا پایان سال جاری به بهره برداری برسد.

شهردار اردبیل تصریح کرد: با توجه به اینکه طراحی پل نیایش بدون مطالعه صورت گرفته بیشترین وقت و انرژی شهرداری صرف رفع موانع و مشکلات شد، ولی با وجود مشکلات فراوان در طول 12 ماه پیشرفت فیزیکی طرح از 10 درصد به 80 درصد رسیده است.

وی بیان کرد: با افتتاح تقاطع غیرهمسطح نیایش شاهد کاهش ترافیک و تردد روان در ورودی اردبیل خواهیم شد به طوریکه دسترسی ها از سمت جنوب و شمال شهر که اکنون از طریق میدان بسیج و شریان های منتهی به میدان به سختی انجام می شود، تسهیل خواهد شد.

صفری به فعالیت ها و اقدامات یک ساله در حوزه عمرانی شهرداری اردبیل اشاره کرد و عنوان کرد: اکثر طرح های عمرانی شهرداری در سال گذشته متوقف شده بود که با تامین منابع مالی این طرح ها فعال شده و نمونه آن پل شهید سلیمانی و دوربرگردان میدان ورزش است که با تامین اعتبار لازم به ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت پل نیایش اردبیل به 80 درصد رسید

پیشرفت پل نیایش اردبیل به 80 درصد رسید