مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 آبان 1401 ساعت 17:002022-11-13سياسي

بازدید سرزده فرماندار آستارا از معاونت استاندارد این شهرستان مرزی


فرماندار آستارا با حضور سرزده در معاونت استاندارد این شهرستان مرزی از نزدیک وضعیت خدمات رسانی این مرکز مهم اداری را مورد بررسی قرار داد.

- ایسنا/گیلان فرماندار آستارا با حضور سرزده در معاونت استاندارد این شهرستان مرزی از نزدیک وضعیت خدمات رسانی این مرکز مهم اداری را مورد بررسی قرار داد.

عنایت رضایی پور ظهر یکشنبه در این بازدید ضمن دیدار با رییس و کارکنان معاونت استاندارد شهرستان مرزی بندر آستارا و گفت و گو با آنان در خصوص موضوعات کاری و مشکلات و توانمندی های موجود اطلاعاتی کسب کرد.

وی در جریان این بازدید میدانی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا با تاکید بر ارائه خدمات مطلوب به مردم خواستار رعایت حقوق شهروندی و تکریم مراجعین توسط کارکنان ادارات شد و اظهار کرد: ادارات آستارا در ارائه خدمات به مردم و پویایی نظام اداری به دلیل جایگاه خاصی که این شهرستان دارد باید الگو باشد.

فرماندار آستارا افزود: سیستم اداری باید تلاش کند تا با بهره مندی از امکانات و سرمایه های موجود و توانمندسازی و توان افزایی خود خدمات مناسبی ارائه دهد.

وی ادامه داد: نظارت بر عملکرد مناسب دستگاه های اجرایی از جمله اقداماتی است که در این شهرستان مرزنشین استان گیلان برای ارتقا سطح کیفی خدمات دولتی به مردم ادامه خواهد یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید سرزده فرماندار آستارا از معاونت استاندارد این شهرستان مرزی

بازدید سرزده فرماندار آستارا از معاونت استاندارد این شهرستان مرزی