مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 آبان 1401 ساعت 16:102022-11-13اجتماعي

نیروگاه های کرمانشاه ملزم به استفاده از سوخت پاک هستند


معاون عمرانی استاندار کرمانشاه با اشاره به تأمین به موقع سوخت نیروگاه های استان کرمانشاه، گفت: نیروگاه های کرمانشاه ملزم به استفاده از سوخت پاک هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، منوچهر فخری ظهر یکشنبه در جلسه بررسی تأمین سوخت نیروگاه های استان کرمانشاه که در سالن جلسات معاونت عمرانی استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: مدیریت ارشد استان با جدیت برای تأمین به موقع سوخت نیروگاه های استان کرمانشاه در زمستان ورود پیدا کرده و تاکید دارد که حتی یک روز هم نباید این نیروگاه ها تعطیل شود.

وی افزود: این جلسه با حضور عوامل اجرایی و نظارتی به منظور استفاده از ظرفیت های موجود برای تأمین به موقع نیروگاه های برق استان تشکیل شده و مدیران ذیربط وظیفه دارند که با بررسی تمام موضوعات، امکانات مورد نیاز را با رایزنی و تعامل گسترده با مرکز برای نیروگاه های برق استان تأمین کنند و هیچ کوتاهی در این زمینه پذیرفته نخواهد شد.

معاون عمرانی استاندار کرمانشاه تصریح کرد: مدیران استانی با پیگیری های همه جانبه باید سهمیه مناسبی را برای تأمین سوخت نیروگاه های استان اختصاص دهند و تلاش شود که برق نیروگاه ها حتی برای یک روز هم قطع نشود.

فخری با بیان اینکه اولویت اول استان کرمانشاه در تأمین سوخت نیروگاه ها گاز است، ادامه داد: مدیریت شرکت ملی پخش منطق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروگاه های کرمانشاه ملزم به استفاده از سوخت پاک هستند

نیروگاه های کرمانشاه ملزم به استفاده از سوخت پاک هستند