مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 آبان 1401 ساعت 15:502022-11-13سياسي

ساختمان مدیریت اسناد ملی استان بوشهر ظرفیت تبدیل به موزه ملی دارد


مدیر مرکز اسناد و کتابخانه ملی استان بوشهر گفت: با پیگیری هایی توسط استاندار صورت گرفته است امیدواریم در آینده نزدیک ساختمان فعلی مدیریت اسناد به موزه مشترک گمرک ایران و مدیریت اسناد ملی تبدیل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، نرگس صداقت مدیر مرکز اسناد و کتابخانه ملی استان بوشهر ظهر امروز در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: استان بوشهر هشتمین شعبه استانی سازمان اسناد و کتابخانه ملی کشور است که در سال 1386 شروع به کار کرد و ظرفیت خوبی برای علاقمندان به پژوهش و نویسندگان به شمار می آید.

مدیر مرکز اسناد و کتابخانه ملی استان بوشهر افزود: مدیریت اسناد در واقع یک مرکز آموزشی، پژوهشی و تحقیقاتی است و استاد بایگانی راکد ادارت استان را انتقال و امحا می کند.

صداقت با بیان اینکه توانمند سازی مسئولین اسناد ادارات یکی از وظایف این مرکز است، گفت: پس از انتقال اسناد به مدیریت، ارزشیابی های مربوطه صورت می گیرد و پس از ضد عفونی آماده فهرست بندی می شوند و این اسناد در پایگاه های مدیریت اسناد استان و کشور برای استفاده از پژوهشگران قرار داده می شود.

مدیر مرکز اسناد و کتابخانه ملی استان بوشهر با اشاره به اینکه اسناد هویت ملی ماست، بیان داشت: قدیمی ترین نسخ خطی موجود در این مرکز مربوط به 250 سال پیش است که به تازگی به این مرکز تحویل داده ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساختمان مدیریت اسناد ملی استان بوشهر ظرفیت تبدیل به موزه ملی دارد

ساختمان مدیریت اسناد ملی استان بوشهر ظرفیت تبدیل به موزه ملی دارد