مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 آبان 1401 ساعت 15:252022-11-13اقتصادي

طرح آمایش صنایع تبدیلی در کهگیلویه وبویراحمد باید نیازسنجی شود


مدیر صنایع جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: اجرای طرح آمایش صنایع تبدیلی در سطح استان، نیازمند آماده شدن و نیاز سنجی است و مجوزها نیز بر همین اساس صادرمی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی اصغر داورپناه ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: ایجاد 40 طرح راهبردی صنایع تبدیلی در دستور کار قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه اجرای این طرح ها نیازمند همکاری و تأیید و ارائه تسهیلات از سوی بانک است، گفت: نبود زیر ساخت صنایع تکمیلی و تبدیلی برای کشت و زرع از چالش های پیش روی استان است.

داور پناه تصریح کرد: طرح آمایش صنایع تبدیلی در استان تهیه شده و با توجه به مجموع اطلاعات و آمارهای معاونت ها و مدیریت های حوزه تولیدات گیاهی، دامی و شیلات ظرفیت های موجود و خالی استان مد نظر قرار گرفته شد.

وی افزود: نیازسنجی ها در خصوص طرح های صنایع تبدیلی استان آماده شده و مورد تأیید وزارت جهاد کشاورزی قرار گرفته و با توجه به دغدغه ها و نگرانی های باغداران استان به ویژه در زمینه سیب، سازمان در تلاش است تا با همکاری بانک کشاورزی زمینه ایجاد سردخانه و دیگر صنایع تبدیلی در استان فراهم شود.

داور پناه با بیان اینکه بانک قول مساعدی در زمینه چهار طرح سردخانه داده، اما تاکنون کاری انجام نشده است، گفت: این 40 طرح صنایع تبدیلی و تکمیلی با سرمایه گذاران خوب، به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح آمایش صنایع تبدیلی در کهگیلویه وبویراحمد باید نیازسنجی شود

طرح آمایش صنایع تبدیلی در کهگیلویه وبویراحمد باید نیازسنجی شود