مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 آبان 1401 ساعت 15:242022-11-13سياسي

ارائه 80 نوع خدمت با موضوع فرهنگ ایثار و شهادت در شهرداری قم


شهردار قم با اشاره به اینکه شهرداری قم در راستای برگزاری کنگره ملی شهدا 80 نوع خدمت را ارائه داده است، گفت: ساخت بیش از 50 سردیس شهیدان، تبلیغات محیطی و زیباسازی شهر، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، سید مرتضی سقاییان نژاد شهردار و رییس ستاد اجرایی کنگره ملی شهدای قم در نشست خبری اجلاسیه پایانی این کنگره که پیش از ظهر امروز در سالن جلسات مسجد مقدس جمکران برگزار شد، بیان کرد: امام خمینی (ره) حکومتی را بر مبنای دین به همراهی مردم بنا نهاد درحالی که دشمن به دنبال همراهی دین و سیاست نبود.

وی ادامه داد: آن چیزی که باعث شده انقلاب اسلامی تبدیل به درختی تنومند شود؛ فرهنگ ایثار و شهادت است، موارد مثبت مختلفی در فرهنگ شهادت تبلور شده است و چه بسا اگر دفاع مقدسی وجود نداشت معلوم نبود چه بر سر این انقلاب خواهد آمد.

شهردار قم تصریح کرد: فرهنگ شهادت یادگار امامان معصوم(ع) بود که در 8 سال دفاع مقدس خلاصه شد؛ وظیفه ما این است که سیره شهادت را در دوران زندگی خود استفاده کنیم و تاریخ را به صورت واقعی برای نسل جدید تبیین کنیم.

رییس ستاد اجرایی کنگره ملی شهدای استان قم گفت: اگر پیام شهدا به درستی به مردم انتقال داده می شد هرگز معضلات و ناهنجاری هایی که امروز در جامعه با آن مواجه هستیم رخ نمی داد؛ شاخصه های فرهنگ، ایثار، شهادت و پیام آن ها باید به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه 80 نوع خدمت با موضوع فرهنگ ایثار و شهادت در شهرداری قم

ارائه 80 نوع خدمت با موضوع فرهنگ ایثار و شهادت در شهرداری قم