مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 آبان 1401 ساعت 14:552022-11-13سياسي

خطر توسعه شهرک صنعتی محمودآباد بیخ گوش اصفهان!


رییس کمیسیون پایش و نظارت بر مصوبات شورای شهر اصفهان با اشاره به نظر شورای تجدیدنظر دیوان عدالت اداری در خصوص الحاق 270 هکتاری شهرک محمودآباد، - گفت: به جز اینکه رأی چقدر متقن است، باید گفت فعالیت شهرک تولید سنگ در کمتر از 50 کیلومتری شهر خلاف قانون است، اما به واسطه نفوذ برخی از اشخاص در دولت ها این مجموعه الحاق شد.

احمدرضا مصور، عضو شورای شهر اصفهان در شصت و سومین جلسه علنی این شورا که امروز (یکشنبه، 22 آبان ماه) برگزار شد، اظهار کرد: گزارش نهادهای نظارتی نشان می دهد که نه تنها این محدوده جمع نشده، بلکه به بیش از هزار هکتار افزایش یافته است.

وی گفت: برخی از متنفذین اجازه می دهند پروانه ای که برای توسعه صادر شده ابطال نشود و متأسفانه در دولت نیز مقاومت جدی به عمل نیامد.

این عضو شورای شهر با طرح این سؤال که چرا سازمان محیط زیست و نهادهای نظارتی مانند سازمان بازرسی به این موضوع ورود نمی کنند؟ افزود: با توجه به آلودگی هایی زیست محیطی شهر اصفهان، توسعه چنین شهرک بیخ گوش شهر چقدر به صلاح است؟ مصور گفت: شورای حفاظت از بیت المال که قبلاً مصوبات قاطعی در این خصوص داشته و همچنین دادستان اجازه ندهند که حقوق مردم شهر از بین برود و جلوی حرکت های غیرقانونی و منفعت طلبانه گرفته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خطر توسعه شهرک صنعتی محمودآباد بیخ گوش اصفهان!

خطر توسعه شهرک صنعتی محمودآباد بیخ گوش اصفهان!