مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 آبان 1401 ساعت 14:472022-11-13سياسي

ارائه خدمات مشاوره حقوقی رایگان به 850 مددجوی کمیته امداد چهارمحال و بختیاری


رییس اداره حقوقی و امور نمایندگان کمیته امداد چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای امسال تاکنون 850 مددجوی تحت حمایت این نهاد در استان از مشاوره حقوقی رایگان بهره مند شده اند.

-  سیده فاطمه هاشمی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: از ابتدای امسال تاکنون 850 مددجوی تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) در چهارمحال و بختیاری از مشاوره حقوقی رایگان بهره مند شده اند.

  رییس اداره حقوقی و امور نمایندگان کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری ادامه داد: ارائه خدمات حقوقی و قضایی رایگان به خانواده های تحت حمایت از جمله رویکردهای این نهاد است که مددجویان با معرفی مددکاران به کارشناسان این حوزه مرتبط می شوند.

وی افزود: علاوه بر مشاوره حقوقی، مددجویان از تمامی خدمات قضایی از جمله ارائه دادخواست، اظهارنامه، شکواییه، لایحه دفاعیه و شرکت در جلسات دادرسی نیز بهره مند می شوند.

هاشمی با اشاره به ارجاع پرونده مددجویان به کانون وکلا ادامه داد: مددجویان از پرداخت هزینه های حق الوکاله پرونده های قضایی با استفاده از ظرفیت وکلای نیکوکار، معاف هستند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین براساس تفاهم نامه های به امضاء رسیده، مددجویان علاوه بر بهره مندی از ظرفیت وکلای نیکوکار، از خدمات مرکز وکلا، کارشناسان و مشاوران خانواده، دفاتر خدمات قضایی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه خدمات مشاوره حقوقی رایگان به 850 مددجوی کمیته امداد چهارمحال و بختیاری

ارائه خدمات مشاوره حقوقی رایگان به 850 مددجوی کمیته امداد چهارمحال و بختیاری