مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 آبان 1401 ساعت 14:462022-11-13سياسي

انتقال پیکر مطهر شهید سلطان محمد عباسی از قزوین به گلستان


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قزوین گفت: پیکر مطهر شهید سلطان محمد عباسی که به عنوان شهید گمنام در پارک لاله شهر الوند تشییع و به خاک سپرده شده است، - به گزازش خبرگزاری فارس از قزوین، سمیه اسمعیلی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با سرهنگ پاسدار محمد امیری مقدم مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قزوین دیدار کرد.

در این دیدار، اسمعیلی گفت: خانواده شهید سلطان محمد عباسی درخواست جابه جایی پیکر مطهر این شهید بزرگوار که به عنوان شهید گمنام در پارک لاله شهر الوند تشییع و به خاک سپرده شده است، را دارند که باید در این راستا اقدامات لازم انجام شود.

وی با اشاره به کنگره بین المللی شعر ایثار و زنان عاشورایی افزود: در برگزاری این کنگره، حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قزوین می تواند کمک حال ما باشد تا این برنامه ارزشی با کیفیت مطلوب برگزار شود.

در ادامه دیدار، مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس قزوین به اهمیت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اشاره کرد و گفت: این مهم مستلزم گسترش همکاری های بیشتر مسئولان مربوطه از جمله اداره کل حفظ آثار با بنیاد شهید و امور ایثارگران است تا این فرهنگ در سطح جامعه نهادینه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقال پیکر مطهر شهید سلطان محمد عباسی از قزوین به گلستان

انتقال پیکر مطهر شهید سلطان محمد عباسی از قزوین به گلستان