مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 آبان 1401 ساعت 14:202022-11-13اقتصادي

جلوگیری از تعطیلی 300 بنگاه تولیدی و اقتصادی در مازندران


استاندار مازندران با اشاره به جلوگیری از تعطیلی 300 واحد تولیدی گفت: طی یکسال گذشته 114 واحد تولیدی و صنعتی استان به چرخه فعالیت برگشتند و برای هزار و 400 نفر شغل ایجاد شده است.

- سید محمود حسینی پور در گفتگو با خبرنگار مهر یکی یکی از نخستین دستورات رییس جمهور را در بدو تشکیل دولت مردمی، شناسایی واحدهای راکد، نیمه تعطیل و تعطیل تولیدی و صنعتی در نقاط مختلف کشور ذکر کرد و گفت: طی یکسال گذشته 114 واحد صنعتی و تولیدی مازندران به چرخه فعالیت و تولید بازگشتند و با این اقدام بیش از 1400 شغل ایجاد شده است.

وی ادامه داد: همچنین با هدف پیشگیری از تعطیلی واحدهای صنعتی و تولیدی استان 15 هزار میلیارد ریالی تسهیلات پرداخت شد که از تعطیلی 300 واحد تولیدی جلوگیری به عمل آمد.

استاندار مازندران یادآور شد: علاوه بر حمایت از واحدهای تولیدی در راستای منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی، در یک سال گذشته راه اندازی دو هزار و 694 طرح به ارزش 5 هزار میلیارد تومان تصویب شد که با تحقق آن شاهد ایجاد اشتغال پایدار برای بیش از 40 هزار نفر در آینده نزدیک در استان خواهیم بود.

حسینی پور یادآور شد: با صدای بلند می گویم کسی که برای مردم این استان قصد سرمایه گذاری داشته باشد مورد حمایت شخص بنده قرار می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلوگیری از تعطیلی 300 بنگاه تولیدی و اقتصادی در مازندران

جلوگیری از تعطیلی 300 بنگاه تولیدی و اقتصادی در مازندران