مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 آبان 1401 ساعت 13:552022-11-13سياسي

جوکار: آمار مهاجرین و اتباع در ایران بیش از جمعیت 73 کشور دنیاست


رییس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس با گلایه از این که متأسفانه سامانه ای برای اطلاعات اتباع در کشور نداریم، گفت: آمار مهاجرین و اتباع در ایران بیش از جمعیت 73 کشور دنیاست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس، محمد صالح جوکار با محکوم کردن اقدام رییس جمهور فرانسه، اظهار کرد: نشست این رییس جمهور با یک عجوزه در جهت مقابله با جمهوری اسلامی بود ولی خودشان به این مسئله آگاهی دارند که فتنه آنها در کشور با شکست مواجه شده و اینها احمق های تاریخی هستند که درس و عبرت از تاریخ نمی گیرند.

وی افزود: همانگونه که تاریخ نشان داده، روسای جمهور آمریکایی ها نابود می شوند ولی جمهوری اسلامی ایران همیشه با اقتدار به مسیر پیشرفت خود ادامه می دهد.

آمار مهاجرین و اتباع در ایران بیش از جمعیت 73 کشور دنیاست رییس کمیسیون امور داخلی کشور در توضیح طرح تاسیس سازمان ملی اقامت، گفت: قانون اقامت مربوط به سال 1310 شمسی بوده که هیچ گونه کارآمدی در حوزه اقامت ندارد، امروز بیش از 5 میلیون نفر مهاجر و اتباع خارجی در کشور داریم و 73 کشور دنیا آمار جمعیتیشان کمتر از 5 میلیون نفر است، با نگاه به این آمار می توان دریافت که چه باری بر کشور تحمیل می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوکار: آمار مهاجرین و اتباع در ایران بیش از جمعیت 73 کشور دنیاست

جوکار: آمار مهاجرین و اتباع در ایران بیش از جمعیت 73 کشور دنیاست