مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 آبان 1401 ساعت 13:552022-11-13سياسي

اجرای چهارمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در فارس


رییس سازمان فضای مجازی سپاه فجر استان فارس گفت: چهارمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج همزمان با سراسر کشور در فارس اجرا خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمد صحت بعد از ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران از برگزاری چهارمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در استان فارس خبر داد و در ادامه به تشریح بخش های این رویداد پرداخت.

وی عنوان کرد: باتوجه به ظرفیت انسانی موجود در استان فارس و همچنین توانمندی اقشار مردم خصوصاً دانش آموزان و دانشجویان نسبت به تولید محتوا با هدف کشف استعدادها و پرورش آنها، این رویداد در دو بخش تولید محتوای مردم پایه و رویداد تولید محتوای تخصصی با حضور گروه های مردمی و متخصصین در فضای تولید محتوا برگزار خواهد شد.

صحت در ادامه با یبان اینکه در رویداد تولید محتوای مردم پایه، حضور اقشار مردم، دانش آموزان و دانشجویان به صورت مجازی و از تاریخ 5 آبان ماه جهت ارسال آثار از طریق سایت event.

bsjmajazi.

ir شروع شده و در تاریخ 23 آبان ماه نیز به پایان خواهد رسید، افزود: داوری آثار نیز تا 25 آبان پایان یافته و به 30 اثر منتخب کارت هدیه ای معادل 5 میلیون ریال اهدا خواهد شد.

رییس سازمان فضای مجازی سپاه فجر استان فارس اظهار کرد: در رویداد تخصصی تولید محتوا نیز با هدف شناسایی و استعدادیابی تیم های تخصصی، این تیم ها در سطح استان فارس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای چهارمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در فارس

اجرای چهارمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در فارس