مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 آبان 1401 ساعت 13:402022-11-13سياسي

کیفرخواست 164 نفر از متهمان جرایم علیه امنیت در هرمزگان صادر شد


کیفرخواست 164 نفر از متهمان جرایم علیه امنیت در استان هرمزگان صادر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مجتبی قهرمانی در حاشیه بازدید از ندامتگاه مرکزی بندرعباس، بند بازداشتی هایی که در اغتشاشات اخیر دستگیر شده اند، از صدور قرار مجرمیت و کیفرخواست برای 164 نفر از متهمین جرایم علیه امنیت اخیر در این استان خبر داد.

قهرمانی تصریح کرد: شعب دادسرا در زمان معقول، پرونده متهمین اغتشاشات و آشوب های اخیر را مورد بررسی قرار داده اند و پرونده این افراد پس از صدور کیفر خواست به همراه دلایل، مستندات و ضمائم پرونده به دادگاه ارسال شده است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به مطالبه عمومی و دستور مؤکد ریاست محترم قوه قضاییه در این خصوص، وقت رسیدگی دادگاه در سریع ترین زمان قانونی تعیین شده و اولین جلسه این دادگاه پنجشنبه همین هفته با حضور شکات و وکلای متهمین برگزار خواهد شد.

نماینده عالی قوه قضاییه در استان هرمزگان همچنین یادآور شد: دستگاه قضایی در روند رسیدگی به اتهامات دستگیرشدگان، رعایت اصل بی طرفی، عمل به قانون و پرهیز از هرگونه هیجانات و اقدامات احساسی را سرلوحه کار خود قرار داده است و در جریان دادرسی، توجه جدی به مقررات، حقوق متهمین، حقوق شهروندی و کرامت انسانی مورد تأکید قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کیفرخواست 164 نفر از متهمان جرایم علیه امنیت در هرمزگان صادر شد

کیفرخواست 164 نفر از متهمان جرایم علیه امنیت در هرمزگان صادر شد