مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 آبان 1401 ساعت 13:312022-11-13اقتصادي

خسارت 490 هزار یورو خروج واگن از ریل مترو تبریز/ معرفی 4 نفر به دادگاه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، اصغر باقری فر معاون مالی و اداری سازمان حمل ونقل ریلی شهرداری تبریز ظهر امروز در جلسه نود و ششمین جلسه شورای اسلامی شهر تبریز در خصوص حادثه خروج واگن از ریل مترو تبریز که دو سال قبل رخ داد، اظهار کرد: عملیات عمرانی اصلاح نقطه وقوع حادثه با صرف هزینه 590 میلیون تومان پایان یافته است.

وی در خصوص  گزارش حسابرسی این سازمان در سال های 1398 و 1399 افزود: سازمان حمل ونقل ریلی شهرداری تبریز به تکالیف قانونی خود در حوزه مالیات عمل کرده و هیچ گونه بدهی مالیاتی ندارد.

باقری فر در خصوص خسارت وارده حادثه خروج واگن از ریل مترو تبریز تصریح کرد: در حادثه خارج شدن واگن از ریل در دو سال قبل، خسارت وارده مبلغ 490 هزار یورو معادل 15 میلیارد تومان است که در این زمینه چهار نفر به دادگاه معرفی شده و پیگیر اخذ خسارت از پوشش بیمه هستیم.

وی در این باره ادامه داد: اصلاح نقطه وقوع این حادثه توسط پیمانکار قبلی انجام نشده و پیمانکار دیگری برای اصلاح این محل به کار گرفته شد که برای عملیات عمرانی 590 میلیون تومان هزینه صرف شده و این مبلغ در گزارش حسابرسی سال 1401 لحاظ شده است.

  معاون مالی و اداری سازمان حمل ونقل ریلی شهرداری تبریز تصریح کرد:  گزارش حسابرسی سال های 98 و 99 سازمان حمل ونقل ریلی شهرداری تبریز، با لحاظ اصلاحات و تکالیف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسارت 490 هزار یورو خروج واگن از ریل مترو تبریز/ معرفی 4 نفر به دادگاه

خسارت 490 هزار یورو خروج واگن از ریل مترو تبریز/ معرفی 4 نفر به دادگاه