مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 آبان 1401 ساعت 12:502022-11-13اقتصادي

عزم جدی دولت برای توسعه گردشگری کشاورزی/شرایط برای تولید دانش بنیان فراهم است


معاون وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: عزم جدی در دولت برای توسعه گردشگری کشاورزی شکل گرفته است ، درواقع رویکرد جدی وزارت گردشگری موضوعی و تخصصی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، اولین نشست سراسری تخصصی گردشگری کشاورزی لرستان در حالی در استان برگزار شد که کارشناسان سازمان جهاد کشاورزی و اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری از استان های مختلف حضور داشتند، معاون وزیر میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری و مشاور رییس وزارت جهاد کشاورزی هم از دیگر میهمانان این نشست تخصصی بودند.

در دومین روز نشست تخصصی گردشگری کشاورزی کارشناسان جهاد کشاورزی و گردشگری از مجتمع کشت و صنعت فجر صفا خرم آباد از قسمت های مختلف مجتمع بازدید کردند.

نکته جالب در بازدید از مجتمع کشت و صنعت ابراز رضایت بازدیدکنندگان از مجموعه و کارهای انجام شده بود، اتفاقی که نه تنها می تواند زمینه را برای توسعه گردشگری استان فراهم کند، بلکه به عنوان یک الگو برای دیگر استان ها هم مورد استفاده قرار بگیرد.

  وجود سهامداران تخصصی، عامل موفقیت کشت و صنعت صفا در حاشیه بازدید از مجتمع کشت و صنعت فجر صفا خرم آباد، مدیر گردشگری مجتمع با اشاره به اینکه مجموعه مجتمع گوشت سال 54 افتتاح شد، اظهار کرد: بعد ازسال 54 زمان و جنگ تحمیلی این مجموعه بلا استفا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عزم جدی دولت برای توسعه گردشگری کشاورزی/شرایط برای تولید دانش بنیان فراهم است

عزم جدی دولت برای توسعه گردشگری کشاورزی/شرایط برای تولید دانش بنیان فراهم است