مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 آبان 1401 ساعت 12:502022-11-13اقتصادي

نرخ بیکاری خراسان رضوی سه دهم درصد کاهش یافته است


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی گفت: نرخ بیکاری خراسان رضوی در تابستان امسال نسبت به سال گذشته سه دهم درصد کاهش یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد امین بابایی ظهر یکشنبه در نشست خبری به مناسبت فرارسیدن هفته کارآفرینی اظهار کرد: نرخ بیکاری خراسان رضوی در تابستان امسال نسبت به پارسال سه دهم درصد کاهش یافته و به 7.

2 درصد رسیده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی گفت: طبق آمار، نرخ جمعیت 15 سال و بالاتر استان چهار میلیون و 889 هزار نفر است که از این تعداد 2 میلیون نفر شاغل و 132 هزار نفر نیز بیکار هستند.

وی افزود: هم اینک در استان 88 هزار و 788 کارگاه تحت پوشش تأمین اجتماعی هستند و تعداد کل بیمه شدگان کارگری نیز 961 هزار و 57 نفر است.

بابایی با اشاره به هفته کارآفرینی ادامه داد: 111 برنامه مختلف در هفته کارآفرینی خراسان رضوی برگزار می شود که 74 برنامه حضوری، 35 برنامه مجازی و 2 برنامه نیز به صورت حضوری و مجازی برگزار خواهد شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی گفت: آموزش قوانین کار، آموزش همگانی تشکیل تعاونی ها و معرفی سرفصل های تسهیلات از جمله عناوین این برنامه هاست.

وی افزود: هم اینک 94 مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی در استان فعال است که از این تعداد 13 مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی و پنج مرکز شتاب ده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نرخ بیکاری خراسان رضوی سه دهم درصد کاهش یافته است

نرخ بیکاری خراسان رضوی سه دهم درصد کاهش یافته است