مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 آبان 1401 ساعت 12:502022-11-13فرهنگي

روایت زن ایرانی در نشست «داستان و آرمان» بررسی می شود


جدیدترین نشست از ویژه برنامه داستان و آرمان با موضوع «روایت زن ایرانی در ادبیات داستانی انقلاب اسلامی» فردا دوشنبه 23 آبان در فرهنگسرای اندیشه برگزار می شود.

- جدیدترین نشست از ویژه برنامه داستان و آرمان با موضوع روایت زن ایرانی در ادبیات داستانی انقلاب اسلامی فردا دوشنبه 23 آبان در فرهنگسرای اندیشه برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی، جدیدترین اجرا از ویژه برنامه داستان و آرمان به موضوع روایت زن ایرانی در ادبیات داستانی انقلاب اسلامی پرداخته و از این منظر، آثار ادبی پس از پیروزی انقلاب اسلامی را مورد بحث و بررسی قرار می دهد.

در این جلسه، دو کارشناس نام آشنا و نویسنده شناخته شده کشور مهمان فرهنگسرای اندیشه خواهند بود؛ معصومه امیرزاده بانوی نویسنده و علی الله سلیمی منتقد ادبی درباره حضور زنان در ادبیات داستانی انقلاب اسلامی صحبت می کنند.

همچنین محمدحسن شاهنگی اجرای برنامه را برعهده خواهد داشت.

از جمله مهم ترین محورهایی که در این نشست مطرح می شود می توان به شخصیت زن ایرانی در کتاب ها، مسئولیت های فردی و خانوادگی، کم و کیف حضور زن در اجتماع، آزادی فکری زنانه، ارتباطات و تعاملات فردی و اجتماعی زن و … اشاره کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت زن ایرانی در نشست «داستان و آرمان» بررسی می شود

روایت زن ایرانی در نشست «داستان و آرمان» بررسی می شود