مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 آبان 1401 ساعت 12:252022-11-13اقتصادي

جاده گناوه - گوره - دیلم تکمیل می شود/ ابلاغ 1000 میلیارد ریال


فرماندار دیلم از ابلاغ هزار میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات سفر رییس جمهور به استان برای تکمیل جاده گناوه - گوره - دیلم خبر داد.

- ناصر کشاورزی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: تکمیل جاده ها و راه های مواصلاتی شهرستان دیلم به عنوان هدفی مهم دنبال می شود و شاهد اجرای طرح های مختلفی هستیم.

وی یکی از طرح های مهم ارتباطی در این شهرستان را پروژه نیمه تمام جاده گناوه – گوره به دیلم عنوان کرد و ادامه داد: از محل اعتبارات سفر مهر ماه سال گذشته رییس جمهور به استان بوشهر هزار میلیارد ریال برای تکمیل این پروژه اختصاص یافت.

فرماندار دیلم با تقدیر از تلاش و پیگیری استاندار بوشهر و نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی افزود: این پروژه چندین سال به دلیل عدم تخصیص اعتبارات مورد نیاز متوقف شده بود.

وی با اشاره به نقش مهم این پروژه در تسهیل عبور و مرور بین شهرهای یاد شده تصریح کرد: کاهش بار ترافیکی، رونق روستاها و شهرهای مسیر و کاهش وقوع تصادف و تلفات از مهمترین اهداف اجرای این پروژه است.

پروژه جاده گناوه – گوره دیلم به گچساران در استان کهگیلویه و بویر احمد ختم می شود و زمینه ساز ارتباط بین استان های بوشهر، خوزستان و کهگیلویه و بویر احمد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جاده گناوه - گوره - دیلم تکمیل می شود/ ابلاغ 1000 میلیارد ریال

جاده گناوه - گوره - دیلم تکمیل می شود/ ابلاغ 1000 میلیارد ریال