مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 آبان 1401 ساعت 12:172022-11-13سياسي

1300 فقره جهیزیه به نوعروسان مددجوی کمیته امداد کردستان اهدا شد


امروز با حضور مسئولان استانی و کشوری یک هزار و 300 فقره جهیزیه شامل 5 قلم کالای اساسی به زوج های جوان زیرپوشش کمیته امداد کردستان در استان پرداخت می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، رضا طوسی مدیرکل کمیته امداد کردستان صبح امروز  در مراسم اهدای 1300 فقره جهیزیه به مددجویان کردستانی اظهار کرد: پیامبر اسلام ازدواج را محبوب ترین بنیان اسلام برشمرده است.

وی خاطرنشان کرد: در نهاد مقدس کمیته امداد در 35 سرفصل کاری براساس نیازسنجی و نیاز مددجویان به جامعه هدف خدمات ارائه می شود.

مدیرکل کمیته امداد کردستان افزود: یکی از سرفصل های خدمات رسانی در کمیته امداد ترویج سنت حسنه ازدواج است که در قالب اهدای جهیزیه و کمک هزینه ازدواج جامعه هدف این نهاد مورد حمایت قرار می گیرد.

طوسی تصریح کرد: امروز طی این مراسم یک هزار و 300 فقره جهیزیه شامل 5 قلم کالای اساسی به زوج های جوان زیرپوشش کمیته امداد پرداخت می شود.

وی به سفر رییس جمهور به استان و مصوبات این سفر در حوزه محرومین گریزی زد و گفت: سفر رییس جمهور به استان مصوبات بسیار بلاعوض به 17 هزار درخواست، 5 میلیارد تومان کمک هزینه لوله کشی گاز،  15 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه و اختصاص 2 هزار و 521 فقره لوازم اساسی زندگی از دیگر برکات سفر رییس جمهور به استان بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1300 فقره جهیزیه به نوعروسان مددجوی کمیته امداد کردستان اهدا شد

1300 فقره جهیزیه به نوعروسان مددجوی کمیته امداد کردستان اهدا شد