مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 آبان 1401 ساعت 12:172022-11-13اقتصادي

جزییات متمم اعتبارات سفر رییس جمهور به قم تشریح شد


متمم اعتبارات سفر رییس جمهور به قم هزار و 949میلیارد تومان اعلام شده که از این مبلغ هزار میلیارد تومان به احداث تصفیه خانه و خط انتقال فاضلاب پردیسان تا تقاطع عمار یاسر و کمربندی امام علی(ع) اختصاص یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی استانداری قم، با پیگیری های انجام شده توسط مدیران استانی، هزار و 949 میلیارد تومان اعتبار با عنوان متمم سفر رییس جمهور، به استان قم اختصاص پیدا کرده است.

از این مبلغ هزار میلیارد تومان برای احداث تصفیه خانه و خط انتقال فاضلاب پردیسان تا تقاطع عمار یاسر و کمربندی امام علی(ع) در نظر گرفته شده است که تعهد 500 میلیارد آن با سازمان برنامه وبودجه کشور و 500 میلیارد آن با وزارت نیرو تا سال 1403 است.

همچنین مبلغ 80 میلیارد تومان نیز برای بهسازی شبکه انتقال برق و روشنایی معابر روستایی سطح استان توسط وزارت نیرو در سال های 1401 و 1402 اختصاص یافته است.

مبلغ 30 میلیارد تومان نیز از محل مسئولیت اجتماعی نفت در اختیار استانداری برای کمک به انجام پروژه های راه سازی، بهداشتی، درمانی، آموزشی، فرهنگی و اجتماعی استان در سال 1402 اختصاص یافته است.

بر اساس این گزارش، به منظور رفع نقاط حادثه خیز نیز مبلغ 10 میلیارد تومان در سال های 1402 و 1403 از محل وزارت نفت در نظر گرفته شده است و مبلغ 10 میلیارد تومان برای تکمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات متمم اعتبارات سفر رییس جمهور به قم تشریح شد

جزییات متمم اعتبارات سفر رییس جمهور به قم تشریح شد