مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 آبان 1401 ساعت 12:052022-11-13سياسي

تجلیل از آیت الله جوادی آملی و مهدی محقق


مراسم پایانی بیست ونهمین جشنواره ملی «کتاب سال دانشجویی» و بیستمین جشنواره ملی «پایان نامه سال» با تجلیل از آیت الله جوادی آملی و مهدی محقق برگزار می شود.

- مراسم پایانی بیست ونهمین جشنواره ملی کتاب سال دانشجویی و بیستمین جشنواره ملی پایان نامه سال با تجلیل از آیت الله جوادی آملی و مهدی محقق برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی، این مراسم روز سه شنبه، 24 آبان ماه از ساعت 9 صبح در سالن همایش های پژوهشگاه رویان جهاد دانشگاهی برگزار می شود.

در این آیین 6 اثر برگزیده و 13 اثر شایسته تقدیر در جشنواره ملی کتاب سال دانشجویی به همراه 6 اثر برگزیده و 12 اثر شایسته تقدیر در جشنواره ملی پایان نامه سال مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

همچنین در این آیین از شخصیت علمی و فرهنگی آیت الله جوادی آملی و مهدی محقق به عنوان استاد خادم کتاب و دکتر احمدرضا دهپور به عنوان استاد راهنمای برگزیده تجلیل خواهد شد.

بر اساس این خبر، در بیست ونهمین دوره جشنواره ملی کتاب سال دانشجویی، 612 اثر و در نوزدهمین دوره جشنواره ملی پایان نامه سال نیز در مجموع 727 اثر توسط دبیرخانه دریافت شده است.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل از آیت الله جوادی آملی و مهدی محقق

تجلیل از آیت الله جوادی آملی و مهدی محقق