مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 آبان 1401 ساعت 11:252022-11-13اقتصادي

ارائه تسهیلات اشتغالزایی در گناوه بر اساس نیازها اولویت بندی شود


ارائه تسهیلات اشتغال زایی در شهرستان گناوه باید برحسب نیاز شهرستان اولویت بندی شود تا بتوان با کار کارشناسی به نتایج مطلوب تری در این زمینه دست یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد تقی صفری صبح یکشنبه در نشست کارگروه اشتغال شهرستان گناوه اظهار داشت: اقدامات متعددی در شهرستان گناوه برای ایجاد فرصت های شغلی در این شهرستان انجام شده است.

فرماندار گناوه بیان کرد: ارائه تسهیلات اشتغالزایی در شهرستان گناوه باید برحسب نیاز شهرستان اولویت بندی شود تا بتوان با کار کارشناسی به نتایج مطلوب تری در این زمینه دست یافت.

وی گفت: در اولویت بندی ها به موضوعات فرهنگی، ورزشی و سلامت مردم توجه ویژه صورت گیرد و از سرمایه گذاری در این زمینه ها به طور جدی حمایت شود.

صفری ادامه داد: شهرستان گناوه دارای افراد و سرمایه گذاران مستعدی است که سرمایه های خود را در شهرستان های دیگر استفاده می کنند و باید زمینه لازم را برای ورود آنها به سرمایه گذاری در شهرستان با هدف ایجاد اشتغال و کارآفرینی به نحو شایسته و مطلوب فراهم شود.

وی با تاکید بر اهمیت و ضرورت اطلاع رسانی خدمات انجام شده به مردم یادآور شد: در شرایط کنونی که دشمن درصدد ناامید کردن مردم است همگی باید در ایجاد امید و امیدواری در جامعه تلاش و همت مضاعف داشته باشند و هرچه بیشتر مردم را در جریان کار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه تسهیلات اشتغالزایی در گناوه بر اساس نیازها اولویت بندی شود

ارائه تسهیلات اشتغالزایی در گناوه بر اساس نیازها اولویت بندی شود